De gezichten achter Sales Support

Voor de meerderheid die contact met Vollenhoven hebben gezocht al bekend maar even in het kort. Het Sales Support team bestaat uit: Els, Fatima, Romy en Maik. Samen met Teamleider Soumaya verzorgen ze (bijna) al het klantcontact via de telefoon en mail van Vollenhoven. In de drukke periodes verwerkt het team ongeveer 1.000 oproepen per week.

 

Sales Support is een essentieel onderdeel van elk succesvol bedrijf. Het vereist hardwerkende en vriendelijke mensen die altijd klaar staan om klanten te helpen. Ons team is toegewijd om onze klanten een uitstekende service te bieden en hen te helpen oplossingen te vinden die het beste bij hun behoeften passen.

 

Het team start de dag met het beantwoorden van het antwoordapparaat en het legen van de brievenbus. Daarna gaan ze aan de slag met het goed zetten van de pompkortingen van de onbemande locaties en het versturen van dag- en weekprijzen naar een aantal vaste klanten. Tussendoor krijgen ze meerdere telefoontjes/mails en ontvangen ze klanten/leveranciers aan de receptie. Het team bewaakt het proces van de buitendienst, zorgen voor de aftersales en zijn ze bezig met het beheren/verzenden van de ViaAVIA spaarkaarten.

 

Het Vollenhoven Sales Support team kun je het beste omschrijven als enthousiast, ondernemend, gedetailleerd en waarnemend. Vaardigheden zoals luisteren, flexibel gedrag, proactief zijn en geduld beheren ze als de beste!

 

Fatima aan het woord:

‘’ Ik werk nu 3 jaar als Sales Support medewerker met een heel leuk team bij Vollenhoven B.V.

We hebben vaste taken, maar elke dag is anders. Ik krijg energie van onze klanten en van mijn collega’s. Ons werk bestaat uit veel telefoonverkeer en e-mails. We helpen onze tankpas klanten graag op weg. En wij denken graag in oplossingen.’’

 

Kortom: lekker druk en chaotisch maar ontzettend leuk! Geen één dag is hetzelfde!